  • Data: 2014-07-12 23:27:40
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-12 21:58, uzytkownik pisze:

    > Bez przesady z tym skurwysynem.
    > Poza tym po co obrażasz jego matkę?

    W innych okolicznosciach moze i przypomnialbym sobie dawne zajecie.
    Pewnie nie wie, ze w szczegolnych okolicznosciach Lizanie posadzki bywa
    przyjemnym zajeciem w tak zwanym miedzyczasie. Za ekranem czuje sie
    bezpiecznie, acz przypomne sobie moze Twoja sugestie o obrazaniu w
    sieci. Jaki to byl artukul? Posiedzenia na lawie oskarzonych ma
    opanowane, jeden wyrok tez zaliczony. Moznaby postarac sie o recydywe.
    Moja mama tez moze byc zainteresowana.

    Pozdro.. TK