    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Mon, 14 Jul 2014 17:31:33 +0200
    <lq0hcj$oek$21@dont-email.me><lq0kc9$h8e$1@node2.news.atman.pl>
    <lq0lvi$oek$26@dont-email.me><lq0ojj$lqd$1@node2.news.atman.pl>
    <lq0qvo$nk4$1@dont-email.me>

    dyskusyjnych:lq0qvo$nk4$...@d...me...

    > zdecyduj się. Najpierw mówisz o tym, ze każdy może potem twierdzisz, że
    > lista jest nieoficjalna.

    Nie, napisałem, że nie wiem co dla Ciebie znaczy oficjalna.

    > Czyli jednak nie może. A kto będzie odpowiadał
    > jak się okaże, że dany lekarz jednak podpisał a nie ma go na liście?

    Lista jest jaka jest. IMO jest lepiej niż gdyby żadnej nie było i tylko to
    napisałem. Nie uprawiaj Lawowego szukania dziury w całym. Nie ja jestem
    autorem tej listy ani sygnotariuszem, ani mnie nie dotyczy, więc nie
    oczekuje ode mnie że ja Ci odpowiem "kto będzie odpowiadał..." Ja jedynie
    stwierdziłem że lepiej jest że jest.

    Nie ufasz jej to się po prostu zapytaj lekarza o jego poglądy przed wizytą.

    > a konkretnie?

    Podałem linka. Wpisz sobie w google to może Ci wyskoczy inny.

    > oczekuję tego, zę skoro twierdzisz, że każdy może sprawdzić to ktoś za tę
    > listę bierze odpowiedzialność.

    ROTFL. A jak ktoś publikuje program TV to też ma brać odpowiedzialność jak
    się pomyli i się spóźnisz na mecz?

    Sprecyzuj czego oczekujesz. Chcesz by była na stronie ministerstwa i każdy
    lekarz pod rygorem odpowiedzialności musiał się określić? Jeśli tak to
    takiej listy nie ma.

    > Jeśli ja sobie poskładam liste nazwisk i
    > wywiesze w sieci to też będzie "w internecie". uważasz, że to wystarczy?

    Patrz wyżej. "oficjalnej" listy na stronie ministerstwa nie ma. Chcesz to
    korzystaj z tej co jest nie chcesz to pytaj lekarza przed wizytą.

    > wskażesz miejsce gdzie można sprawdzić, które swiadczenia uzyskam a które
    > nie?

    Ja bym zapytał w rejestracji albo bezpośrednio lekarza.

    > Bo lista NFZ mówi, że np. w szpitalu Chazana uzyskam wszystkie
    > świadczenia a praktyka temu przeczy.

    Nie znam, więc nie wiem, czy w tej placówce w ogóle nie uzyskasz pewnych
    świadczeń czy nie uzyskasz ich od tego lekarza, czy też nie uzyskasz ich w
    pewnych okolicznościach, więc ciężko mi stwierdzić, czy rzeczywiście
    praktyka temu przeczy czy może raz wyjątkowo zaprzeczyła a to spora różnica.

    Pozdrawiam
    Ergie