    Date: Tue, 15 Jul 2014 00:36:30 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    <lp8bq9$g0d$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bcf376$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpj1es$j1m$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bdd723$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <lplivf$7i7$1@usenet.news.interia.pl> <lpmpub$n5$1@node2.news.atman.pl>
    <lpn0sm$b4v$1@usenet.news.interia.pl>
    <53c07705$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpqt8b$quv$1@usenet.news.interia.pl>
    <53c178ae$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpsb3e$tss$1@usenet.news.interia.pl>
    <53c22f98$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <lq0bc3$3e5$1@usenet.news.interia.pl>

    W dniu 2014-07-14 12:28, Maniek4 pisze:

    > Napisalem, ze nie wiem jak bylo w tym konkretnym przypadku, a nie
    > rozmawiamy o nim tylko o prawie do odmowy.

    Nie kolego. Cały czas dyskutujemy w odniesieniu do tego konkretnego
    przypadku.

    > Rozmawiamy o prawie do odmowy, czy o Chazanie?

    Rozmawiamy o prawie do odmowy w odniesieniu do tego, konkretnego przypadku.

    > O tym, ze kosciol nie popiera tego rodzaju ciaz, bo sa wlasnie
    > narazone na podobne problemy.

    Jakich ciąż?
    Może inaczej zadam pytanie, bo widzę, że nie zrozumiałeś.
    Czy zagorzałym Katoliczkom nie zdarzają się poronienia lub ciąże z
    poważnie uszkodzonym płodem?

    > To nie jest atak. Nie rozumiesz nadrzednej wartosci jaka jest zycie to
    > co mam jeszcze napisac? Moze zona potrafi wytlumaczyc lepiej.

    Wytłumacz mi więc dlaczego KK życie stawia jako nadrzędny cel, skoro
    życie ziemskie to tylko etap przejściowy do lepszego życia po życiu?
    Nie uważasz, ze tu coś nie gra i ktoś kogoś robi w ch....?

    > Ty masz prawo do swojego zdania, Biedron ma prawo do swojego zdania,
    > dziwne feministki od wlasnej macicy maja prawo do wlasnego zdania,
    > pani Basia z Biedronki ma prawo do wlasnego zdania, wiec i kosciol ma
    > prawo do wlasnego zdania. Tobie sie ono nie podoba, bo czujesz sie
    > ograniczony. Ty bys chcial hulaj dusza piekla nie ma. Mozesz przeciez.
    > Nikt do kosciola Cie nie zmusza.

    Różnica polega na tym, że "dziwne feministki" czy pani Basia z Biedronki
    chcą decydować o swoich macicach, a KK im zabrania decydowania o swoich
    macicach, łamiąc przy tym nawet istniejące prawo.

    > Przeciez mowa jest o ustawie ktora Ci sie podoba, wiec nie chrzan..

    Tyle, ze nie podoba mi się łamanie tego prawa przez durni, którzy
    egzekwują swoje przekonania, łamiąc prawo.

    > A to cos zlego? Po co Ty pracujesz? Oddajesz biednym moze? Poza tym
    > wywod mial glebszy sens. Ale nie przejmuj sie. Rozumiem, ze kazda
    > okazja jest dobra.

    Ale ja nie rozpowiadam, że bogacenie się to grzech, jednocześnie samemu
    się bogacąc.

    > To wytlumacz mi jak w miescie moga przeszkadzac symbole religijne, a
    > reklamy nie? Pytalem o reklamy mastiego, ale mnie zbyl. A tak, nie
    > wplywaja na nasze zycie jak kosciol. o hehe

    Poszukaj mojej wypowiedzi, bo już pisałem i o reklamach w przestrzeni
    publicznej.