  • Data: 2014-07-15 08:38:08
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 lipca 2014 08:08:33 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Ależ zgadzam się i o to właśnie mi chodzi, żeby kościół nie zabraniał i
    > nie mącił ludziom w głowie np. takim jak Budyń, dla którego
    > antykoncepcja to tylko i wyłącznie środki wczesnoporonne. Niestety

    nigdy tak nie twierdzilem, zaraz gdzies ponizej piszesz o prezerwatywie, i co,
    wyjdzie ze ja twierdze ze prezerwatywa wywoluje poronienie?
    I oglosisz "budyn, podobnie jak sie nie zna na doktrynie kk, to nie zna sie równiez
    na nauce". Chcesz dyskutowac o moich pogladach, dyskutuj ze mną. A jak je przytaczasz
    w innych rozmowach to nie zmieniaj ich sensu.

    > kościół posuwa się do kłamstw na temat antykoncepcji właśnie
    > przedstawiając, że antykoncepcja prowadzi do aborcji, a ta zaś prowadzi
    > do eutanazji osób starszych.

    Antykoncepcja prowadzi do aborcji, na to wskazuja szacunki z ktorymi nie osmieliles
    sie polemizowac. Szeroko stosowana aborcja powoduje 1) relatywizacje pojecia dobra i
    zła oraz 2) osłabienie godnosci osoby ludzkiej.
    A 1 i 2 daja mozliwosc stosowania eutanazji. I dziwnym przykladem eutanazje
    wprowadzily te kraje gdzie aborcja jest powszechna.

    > przykład z bananem, uczący jak należy stosować prezerwatywę, którą to
    > tak ostro skrytykował Budyń.

    tam było pytanie - czy chcesz zeby tego uczyli twoje dziecko? nie odpowiedziales. Bo
    problem zapewne jest dwojaki i niespojny- z jednej strony zapewne wcale nie masz
    ochoty zeby twoje dziecko bylo uczone seksualnosci od malego, a z drugiej strony zona
    katoliczka ma opory do stosowania roznych tam wynalazkow, a ty jestes na to wsciekly.
    Nie ma dobrego rozwiazania - albo twoja frajda/wygoda, albo krzywda dziecku.

    ps. gdybys chcial odpowiadac przenies to do tego drugieko watku jesli mozesz

    b.