  • Data: 2014-07-17 00:28:31
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 16 lipca 2014 19:38:27 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A tak na powaznie to i tlok ujdzie, byle na za dlugo. Natomiast tlok na
    > plazy jest irytujacy. Ale klimat wieczornego kurortu lubie. Muza w nocy
    > na plazy tez mi nie przeszkadza.
    To będzie ok. Druga połowa sierpnia to i sporo lużniej zawse jest

    > Takie miejsca trzeba znac. Ja nie znam z wiadomych powodow. :-)

    Szklana Huta k/Lubiatowa. Stanica harcerska Róża Wiatrów. Do plaży od bazy
    harcerskiej tak z 20min spacerkiem piekną drogą przez las ale plaza prawie pusta,
    szeroka piaszczysta, mała rzeczka wpływa do morza. Cisza i spokój jak ktoś takie
    klimaty lubi.

    > Tak to z nim jeset. Czy glupi wie, ze jest glupi? I w koncu czy to jego
    > wina, ze jest glupi? Ale jakos mi go nie zal. Z takim charakterem
    > przyjaciol wielu sie nie ma, inherentnie rzecz jasna. :-P
    Z kotami mieszka podobno więc może to jakas kocia choroba;)
    Nie żebym kotów nie lubił- psy to ja lubie ale kotów nienawidze jak psów;)