  • Data: 2014-07-18 22:55:08
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 18 lipca 2014 22:41:01 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    stwierdzi ze albo badania sa nieuczciwe albo ze istnieje czynnik ktorego jeszcze nie
    znamy.

    > Teraz naciągasz. Dlaczego miałbym podważyć opinię niezależnych naukowców.

    gdyby nie pasowaly do swiatopoglady latwiej zaprzeczyc badaniom niz zmienic
    swiatopoglad :)

    >Może na bazie badań dało by się zrobić jakiś preparat leczniczy albo kosmetyczny.
    Może nauka by ciut poszła do przodu. A tak kukiełki służą do zarabiania pieniędzy i
    ogłupiania ludzi. Co do zarabiania to nie moje pieniądze i mnie to nie 9in...

    Gdyby sie okazalo ze da sie zrobic praparat no to zaden był cud. No ale nic nie
    wykryto, ja nic nie wiem o tym. Wiec myslenie racjonalistow bedzie zapewne jak
    napisalem.