    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 19 Jul 2014 12:39:23 -0700 (PDT)
    <lq5fej$dcf$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <lq5n0h$c42$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <lq60bp$mu$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <53c6dc3d$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <53c6fa33$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <53c82ae0$0$2242$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <2...@g...com>
    Subject: Re: Jezioro
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 lipca 2014 14:10:17 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Zdajesz sobie sprawę że dałeś linka do artykułu w którym prawie wszystkie >obrazki
    to rysunki?
    Do zwłok dostępu nie mam. Gdybym miał to bym Tobie udostępnił do badania;)
    >Nie ma w artykule żadnych informacji że zwłoki poddano badaniom. Cud jest >wtedy
    kiedy nauka nie jest w stanie odpowiedzieć dlaczego dana rzecz się >dzieje. Jak na
    razie wszystkie zbadane cuda okazały się oszustwem.
    Pewnie masz rację. Ja tam nie wiem czy cud czy nie cud podlinkowałem tylko artykuł. A
    odnośnie badań- tydzień temu z Pragi wrócilem- przy okazji spaceru podsłuchałem jak
    przewodnik pewnej grupie opowiadał o Janie Nepomucenie- podobno kilka razy badano
    jego zwłoki i podobno cud. Ale pisze to co facet gadał- jak kto chce to w necie niech
    zweryfikuje.
    O jednyym cudzie w rodzinie pisałem wyżej-niewierzacy z bardzo negatywnuym
    nastawieniem do kleru podobno na łożu śmierci się nawrócił. Świadków nie mam pisze co
    pleban gadał. A że człowiek był w wielkich bólach i pod działaniem morfiny i innych
    świnstw to może i plebanowi potwierdzxił co ten tam chciał.