  • Data: 2009-03-30 00:43:42
    Temat: Re: Jutro wstawiają okna
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message
    news:49d01201$1@news.home.net.pl...
> [...]

    To jest dokładnie tak jak piszę. Opowiem ci historyjkę z kafelkarzem. Stałem
    nad nim w dzień to smarował folią w płynie i następnego dnia, po wyschnięciu
    folii kładł płytki. Jednego dnia mnie nie było i pytam, zaniepokojony
    tempem, czy dał folię, dałem, a zdejmijmy kafeleki... Były na miękkim kleju.
    Patrzę nie ma. Więc kazałem zdjąć kafle, obmyć, zagruntować, odczekać,
    zagruntować odczekać, folia, odczekać, folia odczekać i kłaść. Na końcu mu
    nie zapłaciłem, bo uciekł.
    Postawiłem mu warunek, że ma skończyć całość etapu robót albo zero kasy, bo
    następny po nim weźmie tyle co on mimo, że część będzie zrobiona.
    Przepędziłem drania.
    Fachowcy mają nas za nic.