  • Data: 2016-11-02 09:40:12
    Temat: Re: Kafle w całym domu?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-01 o 15:13, Kris pisze:

    > Po roku, dwóch na fugi nie będziesz mógł patrzeć

    > Panele też dobrze oddają
    > Nie licząc fug
    > U mnie poł dołu w kaflach i małżonka od jakiegoś roku motywuje mnie do zmiany na
    panele.

    A po co fugi?

    W wielu domach widziałem kafelki w salonach położone bez fug. W
    sprzedaży są też kafelki dobrze imitujące drewno.

    Co do dzieci.

    Ludzie! Czy Wy trzymacie te dzieci w klatkach z gumy, poobkładane
    dodatkowo poduszkami? Co jak dziecko wyjdzie na dwór i się potknie?
    Przecież równie dobrze może sobie głowę rozbić na bruku, o krawężnik czy
    na asfalcie, albo uderzyć się o huśtawkę. Niestety całe nasze życie to
    kontakt z ryzykiem i trzeba się nauczyć z nim żyć i go unikać.

    Jeżeli chodzi o mnie to jestem wrogiem paneli. Panele to najgorszy syf
    jaki istnieje. Nie dość, że potwornie przenosi i wzmacnia hałasy, szybko
    się niszczy to jeszcze zawiera substancje szkodliwe dla naszego zdrowia.