  • Data: 2016-11-02 18:47:16
    Temat: Re: Kafle w całym domu?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie tylko dzieciaki. Wszystko, co upadnie na podłogę się uszkodzi. Czy to
    > szklanka, talerz, telefon, czy czyjaś głowa - pójdzie w drzazgi.

    Szczerze to ja nigdy w sprężystości nie widziałem różnicy. Co więcej,
    zdecydowanie pamiętam przypadki kiedy to właściciele podłogi patrzyli
    czy się nowy panel nie zadrapał/odprysnął niż tam czy telefon czy inna
    szklanka cała :-)

    > Poza tym - subiektywnie - są strasznie nieprzytulne.

    Nie pytam bez powodu. U znajomych takie kafle widziałem, że z początku
    zapytałem czy panele w kuchni położyli.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz