  • Data: 2016-11-02 20:05:51
    Temat: Re: Kafle w całym domu?
    Od: ArekM <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam na dole kafle, na górze panele.
    Drugi raz zrobiłbym 100% ..... paneli :)

    > Z zalet widzę robotę raz i ładne podłogi na długo.
    Fugi będą straszyły po roku. Ale i pewnie po tym czasie panele byłyby do wymiany (mam
    dużego psa, szerokie wyjście na taras/ogród)

    > W sezonie grzewczym jeżeli podłogówka to 2/3 roku także ciepłe.
    Mam 100% ogrzewania podłogowego, tam, gdzie kafle utrzymuje 22.5. Dla mnie podłoga
    tam jest za zimna na to, aby łazić po niej w samych skarpetach nawet przy dużych
    mrozach. Na oko, gdyby miała taka temperaturę, aby chodziło się po niej przyjemnie to
    pewnie w domu miałbym 24-25 stopni :) Po panelach chodzi się przyjemniej.

    > Kafle dodatkowo zawsze lepiej oddadzą ciepło niż panele.
    Bo ja wiem .... nie czuje różnicy.

    > Łatwiejsze w utrzymaniu czystości.
    Nie - czyści się to tak samo łatwo, jak nie łatwiej niż kafle, tak samo szybko się
    brudzą. To tez trochę zależy od tego, jakie masz kafle.

    > Z wad, dzieciaki łatwiej nie nabiją sobie guza?
    Poki co mój młody wykopyrtnął się tylko na kaflach - porównania nie mam :)

    --
    PozdrawiAM!