    From: Damork <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kajak z winylu i połamane wiosło
    Date: Wed, 7 Jul 2010 08:21:15 +0200

    Na mównicę wtargnął "ab", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Są warsztaty samochodowe zajmujące się "spawaniem" plastiku.
    > Może u nich uda się to zrobić?

    Udać to się może i uda, ale łączenie jest zawsze najsłabszym punktem, a tu
    strzeliło kiedy było jeszcze całe i niespecjalnie przeciążone.
    Sądzę że najlepiej by się sprawdziło dobranie jakiejś tulei zamiast starej,
    lub w przypadku braku odpowiedniej średnicy dobranie czegoś w co da się
    wsunąć starą złączkę - może być to na przykład cienkościenna aluminiowa lub
    mosiężna rurka nabita na nią, lub jeśli wewnętrzną średnicę ma nieco
    większą niż średnica zewnętrzna złączki naklejona na żywicę która wypełni
    luz i utrzyma tuleję na miejscu. Dość konkretnie by to starą złączkę
    usztywniło. Można też taką za luźną rurkę naciąć wzdłuż, nasunąć na złączkę
    i ścisnąć cybantami, ale piękne to by nie było, no i jak się cybantem o
    nadmuchiwany kajak zaczepi to łatwo dziurę zrobić.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl