  • Data: 2009-09-21 09:53:47
    Temat: Re: Kamień elewacyjny na ścianie GK
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    news:1ul1srk1adh99$.18peysl3z4xks.dlg@40tude.net...

    > Wytrzyma. Użyj kleju elastycznego do glazury, jeśli możesz to białego. Z
    > tym, że z tą wagą to troche przesadzili... Ten kamień waży połowe tego co
    > napisali :)

    Dzięki. Zastanawiam się jeszcze czym zakończyć narożnik zewnętrzny jeśli
    kamięń ma byc tylko na jednej ze ściian a druga malowana farbą. Widziałem że
    są jakieś listwy ale nie wiem czy w kazdym kolorze i czt beda pasować do
    reszty sciany z kamienia. Może macie na to jakiś patent?
    Ostatnia sprawa to przygotowanie podłoża. Trzeba zrywac starą farbę ( jedna
    warstwa farby pomalowana bezpośrednio na płyte KG) czy wystarczy preparat
    gruntujący?