  • Data: 2009-07-08 18:01:26
    Temat: Re: Kamień ogrodowy
    Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:45119f33-8273-4868-b47d-7997cd1d2c31@h8g2000yqm
    .googlegroups.com...
    >Rozmarzyłam się i zaczęłam kombinować czy u siebie nie zastosować
    >kamienia...
    >[ciach]
    >Ale cena musi być w moich stronach zaporowa, bo kamieniołom
    >serpentynitu znajduje się w okolicach Jordanowa Śl.
    Pod Warszawą też 500 zł za tonę, ale tak jak mówię - może znajdziesz zwykły
    żwir.
    Pytałam też dziś o otoczaki, one są duże ponoć średnio się nadają na
    obsypanie roślin.

    >Pozdrawiam rozmarzona

    >mal
    Ja tez pozdrawiam na wpół rozmarzona
    a na wpół przywrócona na ziemię ceną
    Chyba na razie dam żwir na połowę, naokoło żywopłotu (2 boki prostokąta), a
    resztę potem.
    Wpisz w googla "żwir" albo "kruszywo", no chyba że chcesz zostać przy
    "rasowym" kamieniu - mnie na razie nie stać :(

    Kaja