  • Data: 2011-06-16 07:40:07
    Temat: Re: Kanał, ale na zewnatrz.
    Od: XXX <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-16 00:38, Adam pisze:
    > Witam,
    >
    > No i zima... Zima wiele nie porobisz. A w garazu sobie mozesz chociaz
    > farelka dogrzac :) Ja mam dwa garaze z ogrzewaniem podlogowym :D
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam

    Ja takie ustrojstwo o którym wspomina Adam zrobiłem sam z
    pozostałościach po elementach dachu. Takie belki drewniane o długości
    ponad 1m i szerokości około 15 cm skręciłem porządnie śrubami po 3 ze
    sobą, wcześniej ściąłem odpowiedni kąt najazdu na każdej belce.
    Jak do tej pory oba auta na to wjeżdżają i nie udało się im zsunąć.

    Jarek