  • Data: 2011-02-25 10:37:51
    Temat: Re: Kanalizacyjna zagwozdka
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:39c9c30b-76ec-4718-a2f1-c05e28f89d51@w9g2000prg
    .googlegroups.com...
    Problem z kanalizacją mam. Kanalizacja, jak na rysunku:

    https://lh4.googleusercontent.com/_UD9j3sBeSEQ/TWQmg
    Uf2dVI/AAAAAAAADzs/-UoH6EiS96k/%C5%81azienka%20GD.JP

    Jak widać, mamy tutaj długie odgałęzienie, od pionu do najdalej
    położonej wanny jest ponad trzy metry. Co więcej rura ta jest zrobiona
    ze spadkiem właściwie żadnym, widoczny na rysunku zakręt jest
    kolankiem 90 stopni. Nie wiem, niestety, jak do pionu są włączane rura
    kiblowa oraz ta długa fi50, czy osobno, czy razem.

    Wystarczająct spadek dla kanalizacji to 2%. Na krótkich odcinkach może
    wyglądać na "tyle co nic".
    Przeczyścić spiralą która obejmie całą gałązkę kanalizacji aż do pionu.
    Spirala powinna mieć minimum 9 mm średnicy.
    Błędem może być zakręt 90 st. Dobrze byłoby go wymienić na łuk, np 2x45st
    lub 3x30st