    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kiedy kupowac węgiel?
    Date: Sun, 17 May 2009 18:49:51 +0200

    Mariusz pisze:

    > W sumie tak he he...
    > Ale być bogatym tylko po to aby wiecznie i na wszystkim oszczędzać to chyba
    > nie teges - jak dla mnie.

    Hmmm... :-). Być bogatym to móc sobie pozwolić na to i owo, a być
    rozrzutnym - w odróżnieniu od bogatego - to wydawać pieniądze bez sensu
    - np. tylko dla wygody. :-)
    Jak dla mnie, żeby być bogatym, trzeba najpierw być... nie-rozrzutnym
    :-). Ale to tylko taka moja mała uwaga - każdy bogactwo postrzega
    inaczej ;-).

    > Być bogatym to znaczy żyć wygodnie a nie zapie.... z węglarką w gumowcach
    > po sniegu przy -20 na dworze ;-P

    Jak już jesteś 'bogaty', a nie chcesz zapie... przy minus dwadzieścia,
    to możesz poprosić 'Pana Henia' i mu odpalić ;-), będzie zadowolony, a i
    będziesz miał życzliwą duszę w sąsiedztwie w razie potrzeby.

    Zresztą... dzisiejsze piece, to już nie te piece, jakie pamiętam z
    dzieciństwa i młodości ;-) tu wszystko jest zautomatyzowane i zarzucenie
    wiadra węgla raz na ileś tam, to wcale nie zapie..., składzik z opałem
    też nie musi być na zewnątrz i już odpada kolejny problem z tym minus
    dwadzieścia... O odrobinie gimnastyki nie wspomnę...

    pozdrawiam
    robercik-us