  • Data: 2010-11-03 16:05:06
    Temat: Re: Kiedy można zacząć ocieplać poddasze?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Amir napisał:

    > nie przesadzałbym z tym gniciem

    Wełna sama nie zgnije, bo to materiał mineralny, ale może zapleśnieć
    jakby była wilgotna.

    > jednak po posadzkach miałem okna pootwierane i był przeciąg.
    > teraz w domu juz jest sucho

    Ja robiłem wełnę na poddaszu dwa miesiące po wylewkach i trzy miesiące
    po tynkach.
    Wylewki suche, wełna sucha, w domu sucho jak pieprz.

    i jadą chłopcy z 'kaflami'

    Nie obawiasz się tego pyłu ze szlifowania? Włazi wszędzie i jest jego na
    prawdę pełno. Pewnie, że kafle się później wymiecie i umyje, ale... :-).
    U mnie też właśnie jadą z kaflami, ale jestem już 'po sufitach' na
    poddaszu :-)

    > a sufity i druga warstwa pojdzie w styczniu

    Tak swoją drogą... jeśli można spytać, kiedy zaczynałeś i jakie masz
    zamierzenia co do ukończenia domu?

    To z czystej ciekawości, to ja zaczynałem w sierpniu 2009, a może w
    bieżącym miesiącu uda mi się już wprowadzić - kwestia formalnosci i paru
    drobnych prac wykończeniowych.

    pozdr
    robercik-us