    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kierunek drzwi wewnetrznych
    Date: Fri, 21 Jan 2011 08:20:18 -0800 (PST)

    On 21 Sty, 14:36, Krzysztof Thomas <p...@g...com> wrote:

    > mozesz uzasadnic?

    Za Bigbeat z forum muratora cytuje:

    Do wewnątrz / Na zewnątrz:
    1. Rozbijanie głowy domownikom / Rozbijanie głowy gościom
    2. Śnieg nawiewa po otwarciu / Trudno otworzyć jak zrobi się zaspa
    3. Łatwo wyważyć kopniakiem / Łatwo rozwalić zawiasy
    4. Po otwarciu w deszcz, woda skapuje z drzwi na podłogę / Po otwarciu
    w deszcz, wewnętrzna powierzchnia drzwi się moczy i po zamknięciu
    skapuje na podłogę
    5. Wszyscy mają na zewnątrz / Wszyscy mają do środka
    6. Zabiera miejsce w wiatrołapie / Zabiera miejsce na ganku
    7. Byle wesołek wsunie deskę między klamkę i futrynę i nie
    wyjdziecie / Byle wesołek podeprze klamkę deską i nie wyjdziecie
    8. Trudniej wejść (wpaść) jak wraca się pijanym / Trudniej wyjść
    (wypaść) jak wychodzi się pijanym
    9. Koran zaleca na zewnątrz / Feng Shui zaleca do środka
    10. Podczas otwierania wiatr od frontu może nas wepchąć z drzwiami do
    środka / Podczas otwierania wiatr boczny może nam wyrwać drzwi
    11. Wiatr od frontu może napierać na drzwi i je rozszczelniać,
    wciskając się do domu razem np. z deszczem / Ze względu na brak progu
    przed drzwiami, wiatr z frontu może wciskać się pod drzwiami do domu
    razem np. z deszczem
    12. W razie pożaru trudno rozbić drzwi od środka, żeby uciec / W razie
    pożaru strażakom trudno wywalić drzwi od zewnątrz, żeby ratować
    13. Nie jest kulturalnie, jeśli trzeba wychodzących gości poprosić
    żeby cofnęli się z wiatrołapu do korytarza, bo musimy otworzyć drzwi /
    Nie jest kulturalnie, jeśli trzeba gości stojących na ganku poprosić o
    krok w tył, bo musimy otworzyć drzwi
    14. Jak mały wiatrołap, to masakra / Jak mały ganek, to masakra

    ;D

    PS. Ja mam na zewnatrz :)
    pozdr.

    --