  • Data: 2009-06-12 12:29:09
    Temat: Re: Klawiszowanie stropu
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Cze, 12:50, Slawek <s...@g...com> wrote:
    > kolejny nawiedzony
    > tym się właśnie różni dyletant od kogoś kto się zna, że dyletant
    > czepia się nieistotnych szczegółów, a znawca wie , co jest ważne.
    > Żaden z was, maniaków wibratora (BTW- wibrowanie może - ale nie musi-
    > podwyższyć wytrzymałość betonu w niewielkim stopniu, a przewibrowanie
    > może ją znacząco obniżyć)

    Przewibrowanie jest trudne do praktycznego wykonania w warunkach
    budowy. Raczej grozi niedowibrowanie. No ale taki specjalista jak Ty
    rozumiem że unika wibratora jak ognia ...
    ;-)

    > nie zapytał czy było zastosowane zbrojenie
    > podporowe z siatek P1 lub P2 (wg katalogu stropex), a obecnie jest ono
    > wymogiem normowym bez którego strop nie powinien być odebrany. >Ale to
    > właśnie wychodzi z was ignorancja.

    Jakbyś poczytał archiwum, to byś wiedział że wypowiadałem się nieraz
    na tej grupie w sprawie siatek przypodporowych. Ja u siebie takie
    miałem i polecam. Nie oznacza to jednak że strop bez tej siatki jest
    na tyle gorszy od takiego z siatką, że trzeba by strop rozbierać z
    powodu tej wady. Skoro strop został już wykonany to brakiem siatek
    przypodporowych najmniej bym się martwił. Jeszcze niedawno tych siatek
    w normie nie było i było dobrze. No i jak wyobrażasz sobie naprawę
    "braku siatek"?

    O wiele gorsze są braki żeber rozdzielczych, czy prawidłowego
    układania betonu.

    > O tym do czego się używa zbrojenia zewnętrznego z taśm węglowych to
    > już lepiej kolego nie zgaduj, zanim nie poczytasz np. materiałów firmy
    > Sika.

    Może byś najpierw sam przeczytał... co?
    ;-)

    >Włókna polipropylenowe są dobre na worki na ziemniaki,

    No i wyszło szydło z "worka"
    ;-)))

    "Ekspercie" - co powiesz więc np. na to:
    http://hydrostop.pl/_www/download/i423REPE.pdf
    Albo Twoja ulubiona sika "ekspercie":
    http://plcon.webdms.sika.com/fileshow.do?id=1068

    Pozdrawiam,