  • Data: 2009-04-09 07:10:12
    Temat: Re: Klimatyzacja Fujitsu czy LG? Inwerter?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no właśnie prawidłowo co pół roku a co roku to absolutne minimum. Wiem, że
    > ludzie to olewają tylko później nie wiadomo skąd jakieś alergie czy
    > przeziębienia, bo że śmierdzi to standard
    > klima się nie włączy przy minusowych temperaturach, a mrozy jej nie
    > szkodzą

    A co ma przeziębienie do serwisowania klimy? Przeziębienie to wynik
    przesadzania z schłodzeniem. I nic nie śmierdzi, bo śmierdzi grzybnia. I
    klima oczywiście nie bedzie pracowała w ujemnych temperaturach bo od tego
    jest zabezpieczenie ciśnieniowe. Czyli oprócz ewentualnego zapachu nic nie
    pokrywa się z prawdą. Dalej nie widzę sensu serwisowania klimy co pół roku.
    Jak układ jest nieszczelny to czynnik ucieknie szybciej, a jak szczelny to
    spokojnie wytrzyma latami.