  • Data: 2018-08-23 22:34:10
    Temat: Re: Klimatyzacja kanałowa, kratki wentylacyjne
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Decyzja zapadła - będę miał klimatyzator multi i cztery jednostki
    > kanałowe (zabudowane w ogrzewanym suficie podwieszanym). Kanały są
    > prowadzone tak, że jeżeli zajdzie taka potrzeba wymienię całe rury bez
    > babrania się z ich czyszczeniem (koszt poniżej 300PLN + własna
    > robocizna).
    > Mam tak zrobione w innym lokalu i sprawdza się wyśmienicie - tam
    > jednak jest inny rozkład pomieszczeń i kratki są zamontowane
    > bezpośrednio w kanałach płaskich bez żadnego druciarstwa.
    > Tutaj tak nie dam rady i muszę dorobić jakąś protezę (sklejka?, KG?,
> [...]

    Takie elementy dorabiają blacharze, którzy zajmują się dorabianiem na
    zamówienie rur do pieców, wentylacji itd. Robisz rysunek i odbierasz
    gotowy element.

    Sam wielokrotnie dorabiałem takie kanały i  przejściówki do układów
    wentylacji i klimatyzacji. Czasami były naprawdę bardzo skomplikowane
    np. przejścia przez zabudowę poddasza, ponad murłatą jako kanał płaski z
    uskokiem, a wlot i wylot krągłe i to jeszcze pod kątem.