  • Data: 2023-09-13 21:21:29
    Temat: Re: Klimatyzator na 2 pomije
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 13 Sep 2023 11:09:04 -0700 (PDT), Kris

    > Nie kupujesz praktycznie energii z krajowego węgla.
    > Bo masz panele

    Oczywiście że nie kupuję, przecież to wprost napisałem.
    Ale wykorzystuję.

    > Kupione poza krajowa dystrybucja.
    > Przez przyzwoitość nie wyjeżdżaj
    > tutaj o pompowaniu kasy poza kraj.

    Ten zakup już dawno się zwrócił, w zasadzie po pierwszym roku jak zacząłem
    jeździć na prądzie -- jednak słabo u ciebie z uważnym czytaniem.
    Literalnie, raz kasę wyprowdziłem i po temacie, przez kolejne 13 lat już
    nie wyprowdzam, za to wspomagam energetykę w najtrudniejszych dla niej
    okresach wytwórczych, letnich, gdy brakuje wody do chłodzenia bloków. W
    zimie, gdy tych problemów nie ma, sobie odbieram z POLSKIEGO WĘGLA a nie
    rusko-turbańskiego paliwa i węgla.

    --
    Pozdor
    Myjk