  • Data: 2023-09-14 20:36:30
    Temat: Re: Klimatyzator na 2 pomije
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 14 września 2023 o 19:13:48 UTC+2 Myjk napisał(a):
    > Thu, 14 Sep 2023 09:31:04 -0700 (PDT), Kris
    > To akurat twoje słowo.

    Przecież Ty je użyłeś

    > Bo ją marnujesz, a ja ją oszczędzam jak tylko mogę.

    Nie marnuje tylko dzięki energii spełniam jak to napisałeś zachcianki.

    > Taka tam, skromna, między nami różnica.

    Różnica jest taka że robimy to samo(spełniamy zachcianki) tylko ja o tym mówię wprost
    a Ty udajesz że jesz bułkę przez bibulke nie zauważając wokół okruch i tłustych rąk

    > Chyba zacznę znowu nazywać cię po imieniu

    To że będziesz agresywny, czy nawet chamski w dyskusji wcale nie będzie oznaczać że
    Twoją racja jest lepsza od mojej.
    >i za chwilę skończysz w klopie,
    > bo standadardowo już zaczynają ci zwieracze puszczać i zaczynasz oddpływać
    > w jakieś absurdy.
    Twoja opinia masz do niej prawo