  • Data: 2010-07-10 22:52:14
    Temat: Re: Klimatyzer bez-rurowy
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AA" <...@...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i1ar83$7c7$...@i...gazeta.pl...

    > Jak ktos napisal slusznie - w nocy wietrzyc, wychladzac. Na dzien
    > zamykac i zaslaniac okna. Do konca dnia bedziesz mial bardzo przyjemny
    > klimat.

    Sęk w tym, że tak właśnie robię. No może w dzień nie zamykam by był dostęp
    powietrza...
    Problem stanowią też rolety, które przepuszczają światło. Są cienkie i w
    przyszłym tygodniu wymieniamy je na podgumowane - podobno stanowią też
    lepszą zaporę przed nagrzewaniem pomieszczenia. Zobaczymy...
    Nie chciałem klasycznej klimy, bo to i koszt i faktycznie pokusa na coraz
    mniej stopni.

    Negatyw
    negatyw001(małpa)gmail.com