  • Data: 2010-07-13 15:19:06
    Temat: Re: Klimatyzer bez-rurowy
    Od: "Lato" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupiłem klimatyzator "rurowy" za 800 zł a rok później zdecydowałem się na
    > splity.
    > Tamten stał potem bezużytecznie i nikt go nie chciał kupić nawet za 500.
    > Ostatecznie dostała go gratis babcia.
    > IMO szkoda kasy na te wynalazki.

    klimatyzator rurowy też trzeba umieć zainstalować, nie ma mowy o wystawieniu
    rury przez uchylone okno tak jak jest w instrukcji, ja mam dorobioną "ramę"
    do okna z otworem, wszystko szczelne i do tego rura owinięta izolacją, taki
    system sprawdza się i jest wystarczający, jedyne co mi przeszkadza to szum
    :(