  • Data: 2010-07-14 11:34:22
    Temat: Re: Klimatyzer bez-rurowy
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pytaniu, ktore zadales powyzej widze, ze pogubiles sie
    > o czym rozmawiamy i co tak naprawde poddalem w watpliwosc.

    A mi sie wydaje, że nie zauważyłbyś ironii nawet gdyby ugryzła cię w dupę
    skoro zadajesz pytanie czy odczujesz różnicę chłodząc się chłodniejszym
    powietrzem. Wentylator nie zmienia temperatury w pomieszczeniu, klimatyzacja
    tak. Jak myslisz co odczujesz bardziej? To jest pytanie retoryczne, tak
    podpowiadam na wszelki wypadek jakbyś chciał na nie odpowiadać.