  • Data: 2020-06-15 09:13:40
    Temat: Re: Klimatyzowanie czas zacząć
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > wsparcia nie ma, nic o tym nie wiem. Korzyść teoretyczna jest taka ze mógłbym
    zdalnie wracajac z pracy do domu odpalic klime. Mnie to niepotrzebne. Tak naprawde to
    liczyłem ze w aplikacji będą dostępne jakies dane z czujnikow itp, ale tego nie ma.
    W zasadzie aplikacja daje to co pilot.
    > A dane chinczyk ma. Kto wie, moze chinczyki juz obejrzały moje zdjęcia jak
    przekładam spadochron :)

    Sądzisz, że mogą być takie klimatyzatory, które zbierają dane z pomieszczenia i
    możesz potem tym zarządzać?
    K.