  • Data: 2010-09-21 11:15:41
    Temat: Re: Klinkierowe parapety samemu - jak?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarek P." <j...@g...com> wrote in message
    news:i789ln$nbh$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> napisał w wiadomości

    > Bocznym? To ja poproszę o wskazanie producenta, który ma coś takiego w
    > ofercie, bo przejrzałem tego ostatnio multum i nie widziałem NIGDZIE.

    A, to tu Cie boli. Pewnie nie ma, ale tu kapinos jest niepotrzebny. Woda
    pocieknie po krawędzi i skapnie z kapinosa od frontu.

    > Samym? Bez siatki?

    Ja tam siatki nie dawałem. Po co? chodzi o stworzenie warstwy zczepnej dla
    uszczelniacza. Może i ten klej jest w ogóle niepotrzebny...

    > O tym w poradnikach nie mówią, a pomysł niezły, dzięki.

    > A to co za specyfik, konkretnie?

    Dwuskładnik do uszczelniania tarasów. Ja używam remmers bo mam go najtaniej,
    ale może być mapei, PCI czy cokolwiek innego.

    --
    Bartek