  • Data: 2010-09-21 11:42:49
    Temat: Re: Klinkierowe parapety samemu - jak?
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uszczelniacza nie potrzeba, bo tam nie stoi woda, zreszta fuga jest na
    tyle wodoszczelna ze nie pusci wody.
    Dodatkowo klei sie to na dobry klej elastyczny ktory jest wodo i mrozo
    odporny.

    Uszczelniacze do tarasow daje sie, bo spodnia warstwa jest przewaznie
    nasiakliwa, wiec jak wchlonie wode i przyjdzie mroz, to moze odstrzelic.
    Tutaj jest styropian wiec takiej obawy nie ma.

    Zelecenie jest takie, ze powinno sie dac pod spod siatke wywinieta na
    brzegi. Ale wiele ekip klei parapety bezposrednio na styropian i nic sie
    nie dzieje. Ja mam tez tak zrobione bo po prostu mi sie spieszylo.
    Jest to na tyle stabilne ze nawet jak przypadkiem zona na tym stanela to
    nic sie nie stalo.
    S.