  • Data: 2012-02-27 05:53:06
    Temat: Re: Klopoty z malowaniem sufitu
    Od: "abs" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:jiedtk$r5j$1@news.task.gda.pl...
    > Ja bym to teraz wszystko zagruntował PORZĄDNYM gruntem i pomalował
    > PORZĄDNĄ farbą. Jedna warstwa i będzie śnieg.

    No dobra, czyli konkretnie - jaka? Kupilem tego Nobilesa, bo naczytalem sie
    o nim w necie, ze jest naprawde bardzo dobra. Poza tym jest cienko w mojej
    okolicy z dostepnoscia tych wszystkich obcobrzmiacych marek. Wyjatek stanowi
    Tikkurila, ktora mam zamiar malowac sciany. Ale jak zrobilem probe bazowa
    biala Tikkurila www.tikkurila.pl/files/3221/Optiva_Matt_5.pdf na suficie to
    krycie bylo tragiczne - Nobiles wydal mi sie o wiele lepszy w tym
    wzgledzie...

    Pozdrowienia.