  • Data: 2011-05-31 10:30:41
    Temat: Re: Kocio3 elektryczny zamiast gazowego (LPG)
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.05.2011 12:03, wolim pisze:

    > Nie zakładaj, że po pracy będziesz dogrzewał kominkiem, bo Ci się po
    > paru miesiącach znudzi i zostaniesz niewolnikiem własnego kominka.

    Wolisz być niewolnikiem cudzej gazowni? ;->

    > Codzienne palenie w kominku jest męczące. Zresztą palenie na noc też

    Bzdura. Chyba że masz jakiś niedowład, to przepraszam ;-P

    > się z celem mija, bo będziesz miał w nocy gorąco, a w dzień zimno.

    W dzień, jak nikogo nie ma, po cholerę ma być ciepło? Ja przez zimę
    rozpalałem powrocie z roboty, zostawiałem na noc na "wolnym ogniu" a
    rano pozwalałem wygasnąć. A ja mam mało bezwładnego szkieletorka.