  • Data: 2015-03-09 17:11:54
    Temat: Re: Kocioł gazowy do niewielkiego mieszkania
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-09 o 16:22, wolim pisze:

    > Dziwna ta teoria.
    >
    > Właśnie sprzedaję 80 metrowe mieszkanie, które było grzane prądem przez
    > ostatnie 17 lat. Co prawda było to c.o. z kotłem elektrycznym, ale to
    > bez znaczenia, bo sprawność taka sama chyba. W ostatnich miesiącach
    > przychodziły w zimie rachunki rzędu 500-550 zł, a za ten miesiąc
    > naliczyli 60 złotych, bo była nadpłata. Od tego odejmijmy prąd użytkowy,
    > powiedzmy 100 złotych, to wyjdzie max 450 za ogrzewanie razem z grzaniem
    > wody (przepływówka 12kW). Przypominam, mieszkanie 80m2. Mieszkało w
> [...]

    Hmm... 2 osoby w kawalerce (32 m2), 2 komputery (laptopy), router,
    drukarka laserowa, telewizor, lodówka, mikrofala, pralka i oświetlenie.
    Nie udało nam się nigdy zejść poniżej 120-130 zł/miesiąc. A tu
    ogrzewania w tym nie ma. Więc jakoś mocno mało Ci tego rachunku
    wychodziło. OK, wierzę, że tak było, ale powiem szczerze - nie wiem w
    jaki sposób. Chyba, że siedzisz cały czas w ciemnościach albo przy
    żarówce maks. 25-40 W.
    A już tym bardziej nie wiem jak to przeszło z tyloma studentami.

    Pzdr
    --
    /__/_* /