  • Data: 2015-03-09 21:44:39
    Temat: Re: Kocioł gazowy do niewielkiego mieszkania
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 marca 2015 21:27:29 UTC+1 użytkownik wolim napisał:
> [...]
    poniżej 35 złotych na miesiąc za prąd. A tam 7 chłopa za 100 złotych z myciem zużyje.
    Za 450 złotych można kupić tyle prądu że kilowatowy grzejnik go przez miesiąc zużyje.
    Kilowata na osiemdziesięciu metrach w zimę nikt nie poczuje że grzeje.

    > Ty chyba z PISu jesteś. Ja Ci pokazuję dowody, a Ty dalej upierasz się
    > przy swojej racji. Bo Twoja racja jest najmojsza!
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    450 złotych wystarczy żeby kupić prądu na miesiąc do kilowatowego grzejnika. W
    osiemdziesięcio metrowym mieszkaniu potrzeba z 6-10 kilowatów do ogrzania w czasie
    mrozów. .