  • Data: 2015-03-10 13:50:37
    Temat: Re: Kocioł gazowy do niewielkiego mieszkania
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 marca 2015 12:24:22 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    > No ale to nie znaczy, że nie miałeś zapotrzebowania na energię. Ot tylko
    > tą energię dostałeś od sąsiadów...
    > Moi dziadkowie też zawsze mówią, że u nich tak ciepło, że w ogóle nie
    > muszą kaloryferów odkręcać. No ale nie oszukujmy się - to ciepło znikąd
    > się nie bierze.

    Dokladnie, nie twierdze, ze "znikad", tylko stosunkowo mala moc ma szanse wystarczyc
    w wiekszym budynku. Dlatego tez twierdze od dawna, ze lepsze podzielniki niz dokladne
    liczenie zyzycia ciepla - obecnie u mnie jakos w miare rowno sie koszt rozklada, przy
    liczniku placilbym ZERO, a mam cieplo ;)

    WS