eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKocioł gazowy z zamknietą komorą spalania › Re: Kocioł gazowy z zamknietą komorą spalania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <542531a0$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    <m03evh$gl4$1@node1.news.atman.pl>
    <542718bc$0$18077$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <m07e1j$nft$1@news.dialog.net.pl>
    <5...@g...com>
    <m07gau$ohu$1@news.dialog.net.pl>
    <4...@g...com>
    <m07jof$q4e$1@news.dialog.net.pl>
    <7...@g...com>
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Subject: Re: Kocioł gazowy z zamknietą komorą spalania
    Date: Sun, 28 Sep 2014 14:13:32 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.1.7601.17609
    Lines: 374
    Message-ID: <5427fb61$0$16899$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.183.1
    X-Trace: 1411906401 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 16899 178.43.183.1:49759
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:491356
    [ ukryj nagłówki ]

    In news:7597bab2-a7a2-455e-afec-2889b87b599d@googlegrou
    ps.com,
    *Użytkownik* <k...@g...com> typed:



    Kogutek, dla napisania jednego durnego zdania cytujesz 6KB smieci.
    Zobacz ponizej co ciagniesz za soba (celowo to zacytowalem).
    Jednym slowem jestes niereformowalny.
    Twoi koledy z googla tez pisza tuatj ale staraja sie ciac cytaty, jak to
    jest w cywilizowanym swiecie. Przyklad bierz z Krisa i innych.





    > W dniu niedziela, 28 września 2014 02:06:59 UTC+2 użytkownik Grzegorz
    > napisał:
    >> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >>
    >> news:452c27bd-df25-4e32-96d4-aca024876691@googlegrou
    ps.com...
    >>
    >> W dniu niedziela, 28 września 2014 01:08:34 UTC+2 użytkownik Grzegorz
    >>
    >> napisał:
    >>
    >>> U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
    >>
    >>>
    >>
    >>> news:59982c32-a33c-4d04-b859-0fb35de9a079@googlegrou
    ps.com...
    >>
    >>>
    >>
    >>> W dniu niedziela, 28 wrze�nia 2014 00:29:26 UTC+2 u�ytkownik
    >>
    >> Grzegorz
    >>
    >>>
    >>
    >>> napisaďż˝:
    >>
    >>>
    >>
    >>>> U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> news:e600f9a8-7c47-42fc-ae0d-4e2a9368c559@googlegrou
    ps.com...
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> /.../
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> //W silnikach spalinowych stosowany jest pewien myk. Cz�� spalin
    >>
    >>>
    >>
    >>> trafia
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> do powietrza zasysanego przez silnik.
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> //Poprawia to spalanie,
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> Nie poprawia. nie w tym sensie. Chodzi o dopalanie tlenk�w (CO i
    >>
    >>>
    >>
    >>> NOx)
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> //spaliny s� czystsze a silnik przy takim samym zu�yciu paliwa
    >>
    >> ma
    >>
    >>>
    >>
    >>> wy�sz�
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> moc.
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> Zu�ycie paliwa jest wy�sze. Ca�y ten pomys� to jak PFC w
    >>
    >>>
    >>
    >>> zasilaczach.
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> Poprawia si� cos fi ale wzrasta zu�ycie pr�du.
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> Silnik dope�niany spalinami zamiast tlenem z powietrza nie mo�e
    >>
    >>>
    >>
    >>> mieďż˝
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> wy�szej mocy.
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> Wystarczy�oby zastosowa� silniki o wi�kszej pojemno�ci i
    >>
    >>>
    >>
    >>> ubo�sz�
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> mieszank� ale akcyzy, podatki, op�aty i takie tam liczone od
    >>
    >>>
    >>
    >>> pojemno�ci
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> silnika spowodowa�y t� ekoprotez�.
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> //Niby bzdura a jednak dzia�a bo jest powszechnie stosowane takie
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> rozwi�zanie. Ciekawe czy jak by zastosowa� takie co� w piecu
    >>
    >>>
    >>
    >>> albo kotle
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> ( jak kto woli) czy te� by si� poprawi�o spalanie.
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> Perpetum mobile.
    >>
    >>>
    >>
    >>>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>> g.
    >>
    >>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>
    >>
    >>> Nie masz racji. W literaturze jest to dobrze opisane. W jakiej?
    >>
    >>>
    >>
    >>> Chocia�by w Biblii mechanik�w Poradniku Mechanika.
    >>
    >>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>
    >>
    >>> Silnik t�okowy z ograniczon� ilo�ci� tlenu w zamkni�tej
    >>
    >> przestrzeni nie
    >>
    >>>
    >>
    >>> b�dzie mia� wzrostu mocy jak mu t� ilo�� tlenu zast�pisz
    >>
    >> cz�ciowo
    >>
    >>>
    >>
    >>> spalinami czyli czym� co zosta�o ju� spalone.
    >>
    >>>
    >>
    >>> Silnik t�okowy to specyficzne urz�dzenie.
    >>
    >>>
    >>
    >>> Nie ma w nim miejsca i czasu na to co siďż˝ stosuje w wysokowydajnych
    >>
    >>>
    >>
    >>> procesach spalania.
    >>
    >>>
    >>
    >>> Np utlenianie na katalizatorze, komory wirowe, nadmiar tlenu,
    >>
    >>>
    >>
    >>> podgrzewanie mieszanki/paliwa, spalanie wst�pne i dopalanie, etc.
    >>
    >>>
    >>
    >>>
    >>
    >>>
    >>
    >>> To wym�g euro ile�tam.
    >>
    >>>
    >>
    >>> Jak ten magiczny zaw�r zablokowa� to sk�ad spalin si� pogorszy
    >>
    >> ale moc
    >>
    >>>
    >>
    >>> wzro�nie lub zu�ycie paliwa spadnie.
    >>
    >>>
    >>
    >>> g.
    >>
    >>
    >>
    >> Kup sobie poradnik mechanika, Poczytaj a potem porozmawiamy. Poradnik
    >>
    >> mechanika to praca zbiorowa. Pisali ją profesorowie, docenci i doktorzy
    >>
    >> a nie jakiś Zenek z forum motoryzacyjnego.
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >> Odpowiem Twoim językiem:
    >>
    >> Spróbuj coś spalić dwa razy.
    >>
    >> g.
    >
    > Pozwolisz że dla mnie autorytetem będzie jakiś doktor nauk technicznych.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1