  • Data: 2018-04-12 08:41:46
    Temat: Re: Kocioł kondensacyjny x-funkcyjny
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 kwietnia 2018 08:29:38 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Obecnie wyszło mi 452 m3 gazu za kwotę 832,81zł co daje 1,8425zł/m3
    > gazu. To jest kwota brutto z wliczonymi wszystkimi opłatami tzn. cena
    > jednostkowa za gaz, opłata abonamentowa, dystrybucyjna stała i
    > dystrybucyjna zmienna.
    >
    > Przed zmianą taryfy płaciłem 2zł z niewielkimi groszami.

    To nawet ciekawie ten gaz wychodzi.
    Zasadnicze pytanie jest takie, jak ta cena gazu będzie się
    zachowywać w perspektywie np. następnych 10 lat.
    Czy z uwagi że teraz wszędzie wokół kopią ten gaz oraz że Ruscy
    mają problemy to cena będzie niska, czy może coś się odkręci,
    zrobią jakąś zmowę cenową i poleci w górę?

    L.