  • Data: 2013-09-12 00:45:01
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 września 2013 22:51:15 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    Jest XXI wiek. Dostępne są sposoby regulowania temperatury.

    > A Ty jelop jestes - chodzi wlasnie o to zeby zakumulowac w taniej taryfie
    >
    > jak najwiecej ciepla - wiec trzeba podgrzac ta wode jak najwyzej.
    >

    > Ja w swoim buforze potrafie zagrzac wode do 95stC. Probowales robic to samo
    >
    > w zbiorniku za stowe z allegro ? Wiesz w ogole co sie dzieje z PE pod
    >
    > wplywem temperatury? Takie pierdoly piszesz ze jeszcze ktos tego poslucha.
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Ty pierdoły piszesz bo nie masz wyobraźni ani wiedzy. jak zbiornik kosztuje stówę to
    co za problem postawić dwa i grzać do 85 stopni? Więcej ciepła niż w jednym i
    dziewięćdziesięciu pięciu stopniach da się zmagazynować. Miejsca dwa zajmą tyle samo
    co jeden. Bo jeden na drugim można postawić jak się wie jak to zrobić. Pozostaje
    kwestia rozładowania takiego akumulatora ciepła. Nie napiszę jak to zrobić bo i tak
    nie zrozumiesz.