  • Data: 2013-09-12 02:16:44
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 września 2013 02:07:39 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:
> [...]
    możesz się bronić i napisać że wcale nie była droga bo są dwa i trzy razy droższe. I
    będziesz miał racje. Ale nie będzie to świadczyło że są trzy razy lepsze tylko że
    wśród trzy razy bogatszych niż Ty jest sporo idiotów. Pamiętaj do śmierci. Handel
    jest możliwy tylko dlatego że co 5 sekund na ziemi rodzi się frajer.

    > Nie używamy gazu w kuchni. Jak mam karmić solitera to niech to będzie jeden a nie
    dwa. Jeśli to była wtedy najtańsza pompa na rynku to się czepić nie mogę. Miałeś
    pecha bo jak kupiłeś to pokazały się tańsze. Życie to się nazywa. Nie mylić z tym że
    ktoś ma fiola i jeździ tylko fordami bo mają super silniki a w renówkach są do dupy.
    I wcale mu nie przeszkadza że silniki do fordow są robione na pierwszej zmianie a do
    renowek na drugiej w tej samej fabryce na śląsku. A różnią się tym że w jednych na
    pokrywie zaworów jest napis ford a na tych podobno gorszych renault.