  • Data: 2013-09-12 01:46:37
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 września 2013 01:18:58 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    Ona fajna. Bezobsługowa. Ale przepłaciłeś. Ktoś Cie w chuja zrobił i podkręcił na
    drogą. Generalnie z działania jesteś zadowolony. Ale widzisz że można było to zrobić
    taniej. Tylko się nie przyznasz. Na torturach jak by Ci na żywca tępą piłą nogę na
    żywca obcinać to będziesz wrzeszczał ze pompa jest super i była warta kasy. A nie
    była. Pisz kto Cie tak wychujał żeby inni mieli na niego oko, a nie dorabiaj
    ideologię.

    > Znaczy ze moglem kupic ta z allegro?
    >
    > Po moim trupie :D
    >

    > Swoja droga to ona ma moc 7,5kW a ja pytalem o 9kW wiec by sie nie nadala ;)
    >
    > Gdyby miala 9kW to roznica w cenie bylaby jeszcze nizsza :)
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Nie wiem gdzie miałeś kupić. Ale to że przepłaciłeś jest pewne. Oczywiście możesz się
    bronić i napisać że wcale nie była droga bo są dwa i trzy razy droższe. I będziesz
    miał racje. Ale nie będzie to świadczyło że są trzy razy lepsze tylko że wśród trzy
    razy bogatszych niż Ty jest sporo idiotów. Pamiętaj do śmierci. Handel jest możliwy
    tylko dlatego że co 5 sekund na ziemi rodzi się frajer.