  • Data: 2013-09-23 16:23:37
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message
    news:l1pi45$trd$4@usenet.news.interia.pl...

    > A juz myslalem, ze tylko ja tego nie rozumiem.

    No zdecydowanie są tacy co też rozumieją :-)
    Ja mam wszystkie Androidy ogdooglowane, przeglądarka Iron portable, ręcznie
    tweekowana i przez Prrivoxy żeby żadne skrypty nie wyskakiwały. Czyszczenie
    ciastek i reszty keszy click & clean.
    Nie używam MS Office tylko Libre Office. Niczym nie ustępuje. Komunikator
    Jitsi a w telefonach CSipSimple z szyfrowaniem rozmów głosowych, ma ZRTP :-)
    Ten cały Prism mam gdzieś.