  • Data: 2013-09-23 21:56:35
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-23 21:47, Adam pisze:

    > Ale o co dokladnie chodzi? Nie trzymam i nie udostepniam prywatnych danych
    > w Internecie. Wszystko co wrzucam w Internet - wrzucam po to zeby to
    > udostepniac wiec nie widze sensu zeby sie przed tym bronic ;) Co
    > wiecej widzi google? Numery telefonow moich znajomych? :)
    >
    > Nie popadajcie w paranoje.

    No ale w imie czego ma widziec numery telefonow znajomych?
    Ty widzisz numer kolnierzyka prezesa googla?
    To co sie dzieje to jest dopiero paranoja. Informuja Cie o ciasteczkach,
    a jak je zablokujesz to nie wejdziesz np. na Allegro. A po jaki chu mi
    te ich propozycje jakie wybrali dla mnie na maila?
    Po co mi paski na ekranie sugerujace, ze mam cos od kogos kupic? Gdzie
    nie wejdziesz to slad, a pozniej durne maile, a niedlugo zaczna sie
    pewnie sms'y.
    Nie tak dawno temu czytalem o aplikacjach udostepnianych przez banki,
    przy okazji zbierajace dane z ksiazki kontaktowej, czasach rozmow i
    pozycja geograficzna via GPS. Chcesz powiedziec, ze nie masz nic do
    ukrycia? To moze jeszcze sobie kamerki internetowe on line w sypialni
    zainstalujemy, wszak nie ma co ukrywac.

    Pozdro.. TK