  • Data: 2013-09-24 08:42:04
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 września 2013 21:56:35 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No ale w imie czego ma widziec numery telefonow znajomych?
    > Ty widzisz numer kolnierzyka prezesa googla?

    Zupelnie mnie to nie interesuje - tak jak jego nie interesuja telefony do
    moich znajomych ;)

    > To co sie dzieje to jest dopiero paranoja. Informuja Cie o ciasteczkach,
    > a jak je zablokujesz to nie wejdziesz np. na Allegro. A po jaki chu mi
    > te ich propozycje jakie wybrali dla mnie na maila?

    Po to zebys dostawal na maila propozycje kupna tego, co lubisz i czym sie
    interesujesz, a nie tego, co Cie w ogole nie interesuje. Przeciez tego
    maila i tak dostaniesz (zaakceptowales regulamin rejestrujac sie tam) -
    wolisz dostac oferte szminek damskich, czy nowych elektronarzedzi ? :)
    Ja w tym nic zlego nie widze. Nie chcesz tego dostawac to wypisz sie z
    Allegro albo uzyj filtrow / adblocka.

    > Po co mi paski na ekranie sugerujace, ze mam cos od kogos kupic? Gdzie

    j/w. W sklepie tez narzekasz ze wywiesili etykietke "promocja" przy niektorych
    produktach? No bo po co Ci paski na wieszaku sugerujace, ze ten wlasnie
    produkt masz kupic bo jest w promocji :-)

    > nie wejdziesz to slad, a pozniej durne maile, a niedlugo zaczna sie
    > pewnie sms'y.

    Wiesz jak cookiesy w ogole dzialaja? Jak wchodzisz na allegro to ono
    ma dostep tylko do swoich ciasteczek. Wiec wchodzenie na rozne strony nie ma
    nic wspolnego ze spamem, bo niby jak?

    > Nie tak dawno temu czytalem o aplikacjach udostepnianych przez banki,
    > przy okazji zbierajace dane z ksiazki kontaktowej, czasach rozmow i
    > pozycja geograficzna via GPS. Chcesz powiedziec, ze nie masz nic do
    > ukrycia? To moze jeszcze sobie kamerki internetowe on line w sypialni
    > zainstalujemy, wszak nie ma co ukrywac.

    Przy instalowaniu kazdej apki widzisz do czego ona ma dostep - przy
    aktualizacji jezeli dostep jest rozszerzony - apka sie pyta o zgode.
    Jak ktos instaluje durne apki ktore maja dostep do wszystkiego to jest
    idiota i nic mi do niego :)

    PS. Jezeli sobie myslicie ze samo nieuzywanie googla zwieksza jakkolwiek
    prywatnosc wobec chociazby PRISM to jest to smieszne :)

    A co do GPSu i mojej pozycji - to wszystko tylko i wylacznie kwestia tego
    do czego te dane moga zostac uzyte. Jezeli ma do nich miec dostep wylacznie
    policja/prokuratura to mi to wisi - przynajmniej jak mnie ktos oskarzy
    bezpodstawnie, bedzie niezalezne i mocne alibi ze to nie ja jestem winien ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.