    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kocioł olejowy.
    Date: Wed, 25 Sep 2013 12:06:48 +0200
    <6...@g...com>
    <l1rfjp$2ag$1@usenet.news.interia.pl>
    <8...@g...com>
    <l1rgj3$4ff$1@usenet.news.interia.pl>
    <7...@g...com>
    <l1s1jn$8q8$1@usenet.news.interia.pl>
    <6...@g...com>
    <l1s47l$e7c$1@usenet.news.interia.pl> <l1s4tb$jsf$1@dont-email.me>
    <l1sq4i$sml$1@usenet.news.interia.pl> <l1su35$90j$3@dont-email.me>

    W dniu 2013-09-24 22:52, masti pisze:

    > np. iOS jak i wiele innych. Podobnie jak twój ksiądz ma o tobie całą
    > kartotekę nawet jak jesteś niewierzączy i niepraktykujący, podobnie jak
    > złodzieje co cię namierzają itd.

    No i tym sposobem firmy biorace od nas pieniadze za dostarczanie nam
    urzadzen dzieki ktorym zbieraja o nas informacje porownales do
    zlodzieja. Bardzo trafne przyznam szczerze.

    > jeśli liczysz na anonimowość w sieci to zapomnij. Jdyną ochroną jest
    > ilość danych do przetworzenia. Dlatego nie ma sensu grzebać każdemu w
    > czynach i zwyczajach.

    No tak, tylko jest pewne ale.
    Kupujac telefon place za niego. Sluzy mi do rozmawiania. Jesli juz
    zbieraja dane to niech nie biora za telefon pieniedzy. Druga sprawa,
    jesli zechce sie podzielic danymi takimi jak stan konta, kontakty i
    pozycja GPS to jednak chcial bym byc o to zapytany. Sprawa trzecia -
    ktos wspomnial o zaufaniu do panstwa i wladzy. Wiec ja bym oczekiwal, ze
    ta bedzie mnie chronic tworzac odpowiednie instytucje i przepisy, a nie
    jak leci kazdy moze mnie sprawdzic tylko dlatego, ze kupilem od niego
    telefon. Swiadomosc polega na tym, ze my mozemy sie na to nie zgodzic, a
    w dyskusji widze, ze jest git, ze tego wlasnie moze oczekujecie. Mowisz
    o ilosci danych do przetworzenia - zgoda, tylko powiedz mi czy pozwolisz
    producentowi mebli na zamontowanie kamery i mikrofonu on-line w meblach
    w sypialni? A jak on to zrobi bez Twojej wiedzy to bedzie OK? Wiemy
    przeciez, ze moze to zrobic, ale czy to jest OK? Mi sie to nie podoba,
    nie chce zeby mnie ktos sledzil czy podsluchiwal przez urzadzenia za
    ktore sam zaplacilem i kupilem do innego celu. Inna sprawa, ze wielkiego
    wplywu na to nie mam, ale to nie powod, zebym sie na to godzil tylko
    dlatego, ze tak jest.

    Pozdro.. TK