  • Data: 2013-09-25 22:19:14
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 września 2013 12:12:22 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Znaczy nie masz telewizora?

    Mam TV, nawet dwa ;-)

    > A nie uwazasz, ze podobne praktyki po prostu powinny byc zakazane przez
    > odpowiednie przepisy?

    A nie sa? :) To nie ja mam paranoje ze ktos to wykorzystuje do jakichs
    celow. Nie spotkalem sie poki co osobiscie z taka sytuacja. To Ty i kiki
    siejecie postrach :)

    > Sprawiasz czasem wrazenie czlowieka nie tyle mlodego wiekiem, co
    > conajmniej doswiadczeniem zyciowym. Hak zawsze sie znajdzie. Moze nie na
    > Ciebie, ale jak zechcesz zostac prezydentem to kto wie?

    Wracamy do punktu wyjscia - zeby haki byly trzeba miec cos na sumieniu :)
    Acz zlodziejem nie jestem wiec i tak sie do polityki nie nadaje :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.