  • Data: 2012-10-20 19:13:58
    Temat: Re: Kociol pulsacyjny
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 października 2012 17:59:11 UTC+2 użytkownik news napisał:

    > Jesteś w wielkim błędzie! Im temperatura spalania wyższa tym większa ilość
    >
    > ciepła z tego samego paliwa. Za moich czasów takich rzeczy uczyli nawet w
    >
    > podstawówce.

    > Nie ma nic za darmo, skoro temperatura spalanie niższa to ilość ciepła z
    >
    > spalenia tego paliwa też jest mniejsza.

    > Na przykład z sadzy, oraz innych osadów powstających w czasie normalnego
    >
    > spalania gazu. Im proces spalania gorszy, oraz gaz bardziej zanieczyszczony
    >
    > tym tego osadu więcej.
    >
    > Widzę ze nawet nie masz pojęcia że gaz spalany przy zbyt małej ilości tlenu

> [...]

    Nasuwają się dwa scenariusze. Albo szkoła do której chodziłeś była chujowa. Albo
    pomimo tego że dobrze uczyli Ty miałeś jakąś awersję do nauki. Przemawia do mnie
    drugi scenariusz. Wiesz że dzwonią tylko nie wiesz gdzie i co znaczy dzwonienie. O
    cudzie który chcesz wcisnąć pisałem wcześniej. Może użyłem niezrozumiałych dla Ciebie
    słów. Nie mój problem że uczyć Ci się nie chciało.