  • Data: 2009-03-10 21:23:03
    Temat: Re: Kolejna fuszerka, na szybienicę wykonawców
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gp6klu$o2i$1@news.onet.pl...

    > od tego sie zatrudnia kier buda aby pilnował odbiorów robót zanikających,
    > jak kierbud jest tylko dla picu to musi sobie te odbiory robić inwestor.
    > jak sie olewa wszytsko to potem sie ma kupę.

    To jest racja co piszesz, ale Kiki pisze o dwuch kierbudach. A najlepiej jak
    kazdy zacznie od siebie. Wykonawcy powinni byc tacy, zeby nie trzeba bylo
    ich pilnowac, a kierbud osoba ktorej czlowiek sie pyta jak czegos sie nie
    wie. Kierbud ustala koncepcje, organizuje prace pilnuje newralgicznych
    elementow jak szalunki, uklady konstrukcyjne i tp. Nie bedzie przeciez latal
    i sprawdzal, czy miedzy dachem a sciana jest szczelina ktora moze wiac
    wiatr. To kompetencja ocieplaczy i ludzi do tego zatrudnionych, to oni sa od
    tego zeby sie na tym znac. Niestety nie znaja sie jak widac, a kierbud tez
    nie bedzie caly czas sterczal nad kazdym. U mnie kierbud zasuwal razem z
    reszta, swoja dzialke. Na dobra sprawe nikogo nie trzeba bylo pilnowac.
    Kierbud ustawial prace, mowil co i jak, takie guru budowlane, ale nie w
    pantofelkach z zadartymi czubami.

    Pozdro.. TK