  • Data: 2012-03-13 12:01:41
    Temat: Re: Komin ceramiczny problem.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 10 marca 2012, 19:41:46 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:

    > Jakie rury kupić? Żaroodporne? Kwasoodporne? Jaka firma?
    > Komin kosztował prawie 10kzł i nie uśmiecha mi się ponownie rozbierać
    > domu żeby to badziewie wymienić. Co radzicie?

    Nie pomoge Ci niestety ale pozwole sobie zacytowac w/w fragment - uwzgledniajac
    szczegolnie KOSZT tego komina wynoszacy 10k pln! W koncu ktos napisal ile naprawde
    kosztowal go komin. Bo przy rozwazaniach o WM, czy oszczednosciach wynikajacych z
    rezygnacji z komina przy wyborze np. pompy ciepla okazuje sie ze prawie wszyscy
    grupowicze kominy to maja za darmo ! :)
    pozdr.

    --
    Adam