  • Data: 2012-03-13 14:36:31
    Temat: Re: Komin ceramiczny problem.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 13 marca 2012, 15:14:24 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > No ktos wspomnial to go grupa zjadla ze cos pomylil bo to niemozliwe zeby tak tanio
    :D

    Nie zna się na tych systemowych kominach bo mam tradycyjny murowany ale tak na szybko
    znalazłem:
    http://aukcjewp.wp.pl/komin-systemowy-ceramiczny-ple
    wa-uni-las-sotra-i2178290756.html
    206zł za metr, a potrzeba 8-10metrów
    http://aukcjewp.wp.pl/7-2m-fi200-2-went-uniwersal-ko
    min-kominy-promocja-i2174795227.html
    Tu masz 2tys za spalinowy+ dwa kanały wentylacyjne.
    Robocizną z reguły w cenie murowania domu jest ale ok dolicz te 500zł za złożenie
    tego do kupy.

    > Grosz do grosza.. :)

    Tu zgoda dlatego trzeba przemyśleć i ew oszczedzić na went mech, PC, PLC,
    monitoringu, inteligencji domu, półmetrowym styro, super ciepłych oknach itp. I tak
    myślę że dzięki temu przynajmniej u mnie ładnych kilkadziesiąt tysięcy zostało a
    komfort bez zmian.
    >dodatkowe obrobki, tasmy kominowe i inne cuda i atrakcje.

    Czego i Ty nie uniknełes. Jakbyś miał kominy wentylacyjne przyklejone do dymneg to
    trochę wiecej by kosztowało to fakt ale taniej od went mech.

    > Kris - mistrz przekonywania sprzedawcow i wykonawcow ze komin nalezy mu sie gratis
    :-))

    Nie ma to jak dobrze negocjować.
    U nas ceny z reguły sa 'za kondygnacje" i wliczone w to jest murowanie kominów,
    wylewanie schodów itp.