  • Data: 2012-03-13 18:15:53
    Temat: Re: Komin ceramiczny problem.
    Od: ArekM <a...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie pomoge Ci niestety ale pozwole sobie zacytowac w/w fragment - uwzgledniajac
    szczegolnie KOSZT tego komina wynoszacy 10k pln! W koncu ktos napisal ile naprawde
    kosztowal go komin. Bo przy rozwazaniach o WM, czy oszczednosciach wynikajacych z
    rezygnacji z komina przy wyborze np. pompy ciepla okazuje sie ze prawie wszyscy
    grupowicze kominy to maja za darmo ! :)
    > pozdr.

    Tyle ze koszt całego komina ma sie nijak do kosztów, jakie mozesz sobie
    "odliczyc" od kosztów założenia WM...

    Koszt calego komina to circa 3 kPLN + 500 jego postawienie. Tyle ze
    dodanie do niego czesci wentylacyjnej (a tylko z tego mozesz zrezygnowac
    mając kominek), dwukanałowej to max 700-800 PLN wiecej!!!!

    Sam zakladam WM, ale przyznam sie, ze daleko mi do tak luźnego i
    optymistycznego wyliczenia kosztów jej założenia jak u Ciebie :)

    BTW: Co to za komin za 10 kPLN? :)

    --
    Pzdr